請選擇 進入手機版 | 繼續訪問電腦版

海水領域 SeaFishZone

 找回密碼
 立即註冊
查看: 4319|回復: 6

籃紋是否好惡 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2017-3-15 22:08:51 |顯示全部樓層
買左籃紋返來!點之ㄧ打四!見魚就打!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2017-3-15 23:25:42 |顯示全部樓層
所以我幾平都唔敢買

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 灌水之王 論壇元老

發表於 2017-3-16 04:27:04 |顯示全部樓層
你要買條大過佢嘅魚嚟鎮壓

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2017-3-16 09:10:16 |顯示全部樓層
變咗北斗重惡

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2017-3-16 09:21:12 |顯示全部樓層
咁有冇魚介紹下!可鎮壓條籃紋!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2017-3-16 10:23:30 |顯示全部樓層
入條大佢成個碼概魚一壓制佢

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 論壇元老

發表於 2017-3-29 17:10:28 |顯示全部樓層
一幢仙
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

Archiver|手機版|SeaFishZone 海水領域™

GMT+8, 2026-6-6 21:24 , Processed in 0.064838 second(s), 11 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部