請選擇 進入手機版 | 繼續訪問電腦版

海水領域 SeaFishZone

 找回密碼
 立即註冊
查看: 5402|回復: 9

金毛巾B要5舊? [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-12-7 03:08:19 |顯示全部樓層
生蟲有條細金毛巾但又唔只B,冇態,離升仙不遠,開價5舊
究竟d BB去哂邊?想揾條都冇
唔怪得台灣佬叫皇帝,真係京貴過hk皇帝

論壇元老

愛德華七世

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 論壇元老

發表於 2014-12-7 03:56:41 |顯示全部樓層
五百真係貴左D喎!
買魚無數,屎魚無數,我都係新手一名

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-12-7 09:29:40 |顯示全部樓層
本帖最後由 j90109173 於 2014-12-7 09:31 編輯

凡有條2吋養左3個月咪可以賣1000

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-12-7 12:04:07 |顯示全部樓層
我有條食粒毛巾B,最少值1000。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 推廣達人 論壇元老

發表於 2014-12-7 12:40:53 |顯示全部樓層
搶錢,最初金毛巾一絛三寸左右最平百二至二百五,金毛巾B三百左右,現在起價差不多一陪。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-12-7 13:39:55 |顯示全部樓層
小弟落左搭...星期五放工即刻飛去king度,十幾條B竟然賣晒,非常失落,跟住落到生蟲見到兩條,一大一小,開五舊,結果渴望戰勝理智,捉左條細既走,還好已經開始食少少粒糧!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-12-7 16:35:15 |顯示全部樓層
星期六仲有條,睇個態未必過到一星期

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-12-7 16:35:18 |顯示全部樓層
星期六仲有條,睇個態未必過到一星期

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-12-7 17:29:45 |顯示全部樓層
賣得平就唔叫生蟲喇.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 論壇元老

發表於 2014-12-8 11:35:14 |顯示全部樓層
terter 發表於 2014-12-7 13:39
小弟落左搭...星期五放工即刻飛去king度,十幾條B竟然賣晒,非常失落,跟住落到生蟲見到兩條,一大一小,開 ...

Ching
請問可否post張相睇睇?
星期五我都有去生蟲, 但見果條只係毛巾, 並非金毛巾.
thanks
14年1月26日,新40吋魚缸連沙缸共600升水。新手學玩瑚仙缸
主缸器材: 40吋缸連沙缸共600升水, SERA 環, MP40WES造浪, 2x250w鹵仔, 2x39W T5HO, PJ11000, H﹠S200, 豆樽 及 PO4x4.
13年8月26日爆60吋(800升水)滴漏魚缸後, 9月14日,一切從24吋背滴漏魚缸開始.
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

Archiver|手機版|SeaFishZone 海水領域™

GMT+8, 2026-6-12 12:38 , Processed in 0.077886 second(s), 11 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部