請選擇 進入手機版 | 繼續訪問電腦版

海水領域 SeaFishZone

 找回密碼
 立即註冊
查看: 11226|回復: 21

今日入黃尾灰 [複製鏈接]

論壇元老

愛德華七世

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 論壇元老

發表於 2014-11-28 22:41:55 |顯示全部樓層
20141128_222921-1.jpg

買魚無數,屎魚無數,我都係新手一名

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-11-28 22:44:05 來自手機 |顯示全部樓層
東海?

論壇元老

愛德華七世

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 論壇元老

發表於 2014-11-28 22:45:28 |顯示全部樓層
ff23456 發表於 2014-11-28 22:44
東海?

生龍
買魚無數,屎魚無數,我都係新手一名

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-11-28 22:46:49 |顯示全部樓層
師兄边處買?好靚呀

論壇元老

愛德華七世

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 論壇元老

發表於 2014-11-28 22:52:15 |顯示全部樓層
mmmq 發表於 2014-11-28 22:46
師兄边處買?好靚呀

生龍,一百八十........大板
買魚無數,屎魚無數,我都係新手一名

論壇元老

永遠係新手

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 推廣達人 灌水之王 論壇元老

發表於 2014-11-28 23:18:05 |顯示全部樓層
Kwong 發表於 2014-11-28 22:52
生龍,一百八十........大板

最後個條?我見有兩條細,心郁郁想買,細既幾$?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2014-11-28 23:18:28 |顯示全部樓層
易唔易養左?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-11-28 23:57:25 |顯示全部樓層
幾大size呀,咁快有点紋
30X16X30FOT,R420R 160W, SERA環5L,PH環15L,BM CURVE 7,紅魔5500上水泵,WP 25做流,Carol UV燈
一幢仙~多彩仙~耳班~太后∼彩龍∼東紫∼青龍x2∼寶石x2∼西非仙~金眼吊~東非圈~藍仙~法仙~黃尾灰仙∼馬鞍∼火焰仙~畢加索~雪印x2~巴士

論壇元老

愛德華七世

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 論壇元老

發表於 2014-11-29 00:56:51 |顯示全部樓層
may414 發表於 2014-11-28 23:18
最後個條?我見有兩條細,心郁郁想買,細既幾$?

今日去到得兩條,我就買左一條180
買魚無數,屎魚無數,我都係新手一名

論壇元老

愛德華七世

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 論壇元老

發表於 2014-11-29 00:57:33 |顯示全部樓層
iphone5 發表於 2014-11-28 23:18
易唔易養左?

比較難開口
買魚無數,屎魚無數,我都係新手一名

論壇元老

愛德華七世

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 論壇元老

發表於 2014-11-29 00:59:17 |顯示全部樓層
cy603 發表於 2014-11-28 23:57
幾大size呀,咁快有点紋

大約4吋
買魚無數,屎魚無數,我都係新手一名

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-11-29 10:33:48 |顯示全部樓層
難開口

超級版主

永久禁言

Rank: 8Rank: 8

最佳新人 活躍會員 熱心會員 推廣達人 宣傳達人 灌水之王 論壇元老 開網功神

發表於 2014-11-29 10:36:11 |顯示全部樓層

Rank: 6Rank: 6

發表於 2014-11-29 10:52:34 來自手機 |顯示全部樓層
生龍條紅尾珠碟眼有一白點

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-11-29 13:02:40 |顯示全部樓層
Kwong 發表於 2014-11-29 00:57
比較難開口

我的一寸多,第二日就開口
30X16X30FOT,R420R 160W, SERA環5L,PH環15L,BM CURVE 7,紅魔5500上水泵,WP 25做流,Carol UV燈
一幢仙~多彩仙~耳班~太后∼彩龍∼東紫∼青龍x2∼寶石x2∼西非仙~金眼吊~東非圈~藍仙~法仙~黃尾灰仙∼馬鞍∼火焰仙~畢加索~雪印x2~巴士

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 推廣達人 論壇元老

發表於 2014-11-29 13:17:24 |顯示全部樓層
上個月在日旺買了一條四吋大的,開口祗食蜆。叫灰仙皇跟師兄條黄尾灰一模一樣,是否兩個名都同一種魚,請指教!

論壇元老

永遠係新手

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 推廣達人 灌水之王 論壇元老

發表於 2014-11-29 13:39:46 |顯示全部樓層
灰仙皇同黃尾灰係兩種魚黎架!灰仙皇條尾有黑間,黃尾灰係純黃色尾。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-11-29 14:42:13 |顯示全部樓層
我條兩目仲未開口

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 推廣達人 論壇元老

發表於 2014-11-29 15:13:35 |顯示全部樓層
may414 發表於 2014-11-29 13:39
灰仙皇同黃尾灰係兩種魚黎架!灰仙皇條尾有黑間,黃尾灰係純黃色尾。

謝過師兄:咁一定係日旺伙記攪錯名。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

論壇元老

發表於 2014-11-29 23:44:34 |顯示全部樓層
好靚!
TIga
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

Archiver|手機版|SeaFishZone 海水領域™

GMT+8, 2026-6-12 13:05 , Processed in 0.097454 second(s), 14 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部