請選擇 進入手機版 | 繼續訪問電腦版

海水領域 SeaFishZone

 找回密碼
 立即註冊
查看: 4947|回復: 4

各位魚仔請出場! [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-10-31 17:00:00 |顯示全部樓層
http://m.youtube.com/watch?v=wJCXwCCBmqc
以為有野食
俾我呃左!哈哈

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-10-31 17:14:29 |顯示全部樓層
你呃人

發表於 2014-10-31 17:14:33 |顯示全部樓層
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

論壇元老

愛德華七世

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 論壇元老

發表於 2014-10-31 17:33:50 |顯示全部樓層
真係好多魚仔
買魚無數,屎魚無數,我都係新手一名

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-10-31 17:51:12 |顯示全部樓層
馬代帝,不過啲紋唔直,
算啦,Size同食粒先係首選!
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

Archiver|手機版|SeaFishZone 海水領域™

GMT+8, 2026-6-18 09:47 , Processed in 0.027148 second(s), 11 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部