請選擇 進入手機版 | 繼續訪問電腦版

海水領域 SeaFishZone

 找回密碼
 立即註冊

主題|回復

  帖子 版塊 回復/查看 最後發帖
O3機一問 海水魚飼養心得 7 6110 dom38 2018-1-21 02:50:01
  已了解了, 感謝各位 CHING
O3機一問 海水魚飼養心得 7 6110 dom38 2018-1-21 02:50:01
  THX CHING 找到了有關O3文章.
O3機一問 海水魚飼養心得 7 6110 dom38 2018-1-21 02:50:01
  係邊可以找到O3機有關參考文章.
O3機一問 海水魚飼養心得 7 6110 dom38 2018-1-21 02:50:01
  因為我個係背滴缸, 過濾位置有限, 只放到化氮同環, NO3&PO4 始終都降唔到, 所以希望用O3機去降低NO3&PO4, ...
又到買鹽時候 軟珊瑚飼養心得 7 6289 newtoy 2016-1-1 09:48:05
  ching 有上門服務咁正, 可否PM我邊道買.
投票 養LPS, 大家會SET 水冷幾多度?? ... 1 2 軟珊瑚飼養心得 30 72726 marinedryrokc 2026-2-15 00:35:04
  Ching 想問吓, 較咁多嘢有咩好處, 一般冬天都係關咗電掣就算, 咁對水冷機又有咩壞 ...
9" PK 圖片附件 ... 1 2 3 海水魚飼養心得 46 19484 nat 2015-11-26 12:25:44
  點解把劍短咗???
忍咗好耐,頂唔順去叫雞 ... 1 2 海水魚飼養心得 33 11886 Boss_C 2015-3-27 04:23:34
  想問吓CHING條老鼠食唔食粒糎架????
問題大嗎? 海水魚飼養心得 8 4412 tkc884 2014-11-30 22:43:21
  睇見就大件事, 睇唔到就安安樂樂無事發生囉.
平安到達! 圖片附件 ... 1 2 海水魚飼養心得 20 9017 Teddy 2014-9-11 01:07:38
  仲以為第一條屎咗, 就買大送細咁著數.
Fot要減no3-po4 新手發問區 14 5718 windhang18 2014-9-2 13:22:28
  FOT只要一個星期換水1/3就得, 至於NO3 & PO4 我從來都無理過.
我又入了一條 附件 ... 1 2 3 海水魚飼養心得 45 17584 Kwong 2014-10-11 19:41:26
  5"魚價錢真係平香港好多,但重新寄過郵費邊個付呀.
有關魚缸水油面 海水魚飼養心得 10 5812 civiclau 2014-8-31 22:21:28
  我就用唔洗錢嘅方法, 只係囉幾張報紙就得, 張報紙界開成缸面尺寸, 把報紙輕輕放於水面, 然後從中央取 ...
生物石生草 圖片附件 硬珊瑚飼養心得 15 7643 brian 2014-8-27 23:48:51
  你喜歡可放落沙缸, 如果它生長得旺盛, 生到週處都有, 嗰時你就知有幾煩.
魚缸底 新手發問區 8 4690 maxlinj 2014-7-29 05:01:49
  硬碰硬,好易爛.
魚街市 圖片附件 海水魚飼養心得 17 7107 hoisaac 2014-7-28 01:14:57
  清蒸應該唔錯.
AB 桶可否治白點 海水魚飼養心得 7 4044 mortyleelee 2014-7-4 00:12:41
  點解唔落藥?????
有時都幾難想像,咁既水都養到魚.... 海水魚飼養心得 16 6721 Dison 2014-6-26 00:44:00
  落咗黃粉咁.
今次玩大咗! 圖片附件 ... 1 2 海水魚飼養心得 24 10696 海龍水族 2014-6-17 06:44:11
  見到好似有條金魚.
我都入咗條 圖片附件 海水魚飼養心得 18 6879 So gun 2014-6-6 10:22:16
  好靚. 引死人.

Archiver|手機版|SeaFishZone 海水領域™

GMT+8, 2026-6-9 14:07 , Processed in 0.071742 second(s), 9 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部