請選擇 進入手機版 | 繼續訪問電腦版

海水領域 SeaFishZone

 找回密碼
 立即註冊
查看: 3586|回復: 5

生物石 [複製鏈接]

Rank: 4

發表於 2015-3-18 17:25:21 |顯示全部樓層
係魚佬新買嘅石
處理落缸後見到有啲好細嘅管虫 (好似花咁 有支管 有野申出泥)
買左3舊 大中細
最大果舊見到好多
咁樣係好定唔好?
廿四吋背滴
養水中(16-3開)
三點白x1
青蛙1
石麒麟1
藍吊1
老鼠班1
e生蝦1
火燄蝦1
朱古力星1
黑海參1

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2015-3-18 17:59:47 |顯示全部樓層
證明係 真正的生物石
暫時停賽

Rank: 4

發表於 2015-3-18 19:58:04 |顯示全部樓層
本帖最後由 hominghong 於 2015-3-18 19:58 編輯

死火
上網睇完來叫垃圾海葵
點清??
廿四吋背滴
養水中(16-3開)
三點白x1
青蛙1
石麒麟1
藍吊1
老鼠班1
e生蝦1
火燄蝦1
朱古力星1
黑海參1

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2015-3-18 21:07:27 來自手機 |顯示全部樓層
本帖最後由 ff23456 於 2015-3-18 21:08 編輯
hominghong 發表於 2015-3-18 19:58
死火
上網睇完來叫垃圾海葵
點清??


有管的唔是垃圾海葵。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2015-3-18 22:02:49 |顯示全部樓層
吾要,賣卑我呀

Rank: 4

發表於 2015-3-19 01:10:22 |顯示全部樓層
要呀
原來係魚佬買好平
19蚊磅
大街地舖好多都廿幾三十
不過就多啲選擇
廿四吋背滴
養水中(16-3開)
三點白x1
青蛙1
石麒麟1
藍吊1
老鼠班1
e生蝦1
火燄蝦1
朱古力星1
黑海參1
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

Archiver|手機版|SeaFishZone 海水領域™

GMT+8, 2026-6-6 21:23 , Processed in 0.065666 second(s), 11 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部