請選擇 進入手機版 | 繼續訪問電腦版

海水領域 SeaFishZone

 找回密碼
 立即註冊
查看: 4208|回復: 9

魚身有好大粒不明黑色蟲 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-11-15 11:04:00 |顯示全部樓層
今朝發現一條小丑身上有幾粒圖中黑色蟲...條魚擦身會擦得甩...甩左出黎隻蟲識行
有無師兄知係咩蟲黎....點樣可以消滅佢..我係珊瑚缸黎
IMAG1051 (640x362).jpg
IMAG1050 (640x328).jpg

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

論壇元老

發表於 2013-11-15 12:24:39 |顯示全部樓層
嘩~咩黎架?~!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

論壇元老

發表於 2013-11-15 13:10:41 |顯示全部樓層
有無青麼在魚缸?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-11-15 13:19:12 |顯示全部樓層
無...青麼會食??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-11-15 13:22:16 |顯示全部樓層
本帖最後由 丸夫子大人 於 2013-11-15 13:23 編輯

捉條魚出來拎走d蟲再落藥

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-11-15 13:38:17 |顯示全部樓層
本帖最後由 license 於 2013-11-15 13:38 編輯

D蟲好易甩...我睇住甩左幾隻出黎...
我珊瑚缸好難落藥

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 推廣達人 宣傳達人 灌水之王 論壇元老

發表於 2013-11-15 13:49:12 |顯示全部樓層
DD系吸血魚蝨,買六線狐會幫手食左佢

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-11-15 13:51:16 |顯示全部樓層
吸血
收到!放假就去魚街買

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-11-15 16:06:50 |顯示全部樓層
D蟊好多,好小見小醜會有魚蟊,有冇養葵?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-11-15 17:24:36 |顯示全部樓層
無葵....
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

Archiver|手機版|SeaFishZone 海水領域™

GMT+8, 2026-6-17 18:55 , Processed in 0.079996 second(s), 14 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部