請選擇 進入手機版 | 繼續訪問電腦版

海水領域 SeaFishZone

 找回密碼
 立即註冊
樓主: calvinfff

成長編系列 - 法仙   [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-6-28 11:57:00 |顯示全部樓層
2.5吋咁上下
48吋缸有湯臣,黃吊,青魔X6,黑背心X2,,北斗,灰仙,火炭仙,橙點泥鯭x2,黑小丑,關刀,藍面x2 ,藍吊,澳洲藍面,眼鏡燕,法仙共23條魚

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-6-28 12:03:01 |顯示全部樓層
好正! 咁細已經有金鱗两條針又長

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2014-6-28 12:04:59 |顯示全部樓層
耶律 發表於 2014-6-28 11:57
2.5吋咁上下

餵多兩餐咪得囉
暫時停賽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2014-6-28 12:08:28 |顯示全部樓層
Anter 發表於 2014-6-28 12:03
好正! 咁細已經有金鱗两條針又長

都有5吋魚…… 我都好鍾意長針
暫時停賽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2014-8-27 21:27:35 |顯示全部樓層
兩個月後........金多左D
French 03.jpg
French 02.jpg
French 01.jpg
暫時停賽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-8-28 09:23:55 |顯示全部樓層
嘩............... 高身劍長,好有霸氣

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-8-28 10:41:54 |顯示全部樓層
真係正野. 希望我換缸後. 都可以好似師兄咁.  由細湊到大條.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2014-8-28 12:59:17 |顯示全部樓層
boar36 發表於 2014-8-28 09:23
嘩............... 高身劍長,好有霸氣

最近仲好惡.......幾乎想一口咬死細灰  
暫時停賽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2014-8-28 13:00:31 |顯示全部樓層
joesaga 發表於 2014-8-28 10:41
真係正野. 希望我換缸後. 都可以好似師兄咁.  由細湊到大條.

鍾意養仙魚,  都係因為好多仙魚都會變身......滿足感會大D
暫時停賽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-8-28 14:52:34 |顯示全部樓層
calvinfff 發表於 2014-8-28 13:00
鍾意養仙魚,  都係因為好多仙魚都會變身......滿足感會大D

係呀師兄. 我玩咸水都係因為仙魚吸引我.

以家個缸細. 養唔到大仙.   遲D換個1.2缸. 咁就可以養小小sps 和幾件精致的 lps .  養幾條大仙. 咁就無得頂.

睇住佢地慢慢變身.由細變.  真係滿足感好大.. (雖然我仲未試過.  ^^")

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-8-28 21:26:16 |顯示全部樓層
對比起第一頁個張真係變左好多

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2014-8-28 22:44:34 |顯示全部樓層
joesaga 發表於 2014-8-28 14:52
係呀師兄. 我玩咸水都係因為仙魚吸引我.

以家個缸細. 養唔到大仙.   遲D換個1.2缸. 咁就可以養小小sp ...

慢慢細心養就 ok  
暫時停賽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2014-8-28 22:45:48 |顯示全部樓層
CharlieNg 發表於 2014-8-28 21:26
對比起第一頁個張真係變左好多

法仔,  大法我都鍾意……今次就由細養大
暫時停賽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 推廣達人 宣傳達人 優秀版主 論壇元老 開網功神

發表於 2014-8-30 10:41:10 |顯示全部樓層
你好快换大缸玩………………

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2014-8-30 11:30:13 |顯示全部樓層
深水角 發表於 2014-8-30 10:41
你好快换大缸玩………………

我而家得幾條魚,   養大左就啱啱好

除非屋企裝修,  就可以整個 7尺display 缸  

暫時停賽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 推廣達人 宣傳達人 優秀版主 論壇元老 開網功神

發表於 2014-8-30 11:31:48 |顯示全部樓層
其待你的7尺缸

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2014-10-18 02:24:18 |顯示全部樓層
又兩個月了,  法仔再佬D
French 3.jpg
French 2.jpg
French 1.jpg
暫時停賽

論壇元老

愛德華七世

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 論壇元老

發表於 2014-10-18 04:56:16 |顯示全部樓層
正!
買魚無數,屎魚無數,我都係新手一名

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2014-10-20 12:28:09 |顯示全部樓層
正.. 肥仔嘜.  好鬼靚仔..
師兄.. 我琴日終於都去訂缸了...  48吋.. ..

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2014-10-20 13:03:40 |顯示全部樓層
joesaga 發表於 2014-10-20 12:28
正.. 肥仔嘜.  好鬼靚仔..
師兄.. 我琴日終於都去訂缸了...  48吋.. ..

RT or 瑚仙缸?  
暫時停賽
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

Archiver|手機版|SeaFishZone 海水領域™

GMT+8, 2026-6-11 14:48 , Processed in 0.052976 second(s), 12 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部