請選擇 進入手機版 | 繼續訪問電腦版

海水領域 SeaFishZone

 找回密碼
 立即註冊
查看: 4014|回復: 7

温控設定 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-3-2 16:18:05 |顯示全部樓層
早前同ching買左個温控插頭,唔識set温度,幾到著幾度熄,有冇ching幫到手,以下是說明書 Screenshot_2013-03-02-17-13-58.png


Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-3-3 11:05:48 |顯示全部樓層
通常都係接一下set個字,接上下箭咀校溫度,如校25度,到26度著,25度熄

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-3-3 11:47:24 |顯示全部樓層
dickdick 發表於 2013-3-3 11:05
通常都係接一下set個字,接上下箭咀校溫度,如校25度,到26度著,25度熄

其他唔洗理?可唔可以set2度著機?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-3-3 11:51:41 |顯示全部樓層
最主要想問說明書f01 to f04 set幾多?

管理員

我係新手

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

最佳新人 活躍會員 熱心會員 推廣達人 宣傳達人 灌水之王 突出貢獻 優秀版主 榮譽管理 論壇元老 開網功神

發表於 2013-3-3 12:22:30 |顯示全部樓層
hide0116 發表於 2013-3-3 11:47
其他唔洗理?可唔可以set2度著機?

好似唔得
我屋企隔離有粒山咁大既鑽石可唔可以唔做野有糧出呀www.facebook.com/groups/999926450065064/

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-3-3 13:35:01 |顯示全部樓層
肥嘟嘟河馬仔 發表於 2013-3-3 12:22
好似唔得

一按入去就有f01同f02揀,應該set邊個?

管理員

我係新手

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

最佳新人 活躍會員 熱心會員 推廣達人 宣傳達人 灌水之王 突出貢獻 優秀版主 榮譽管理 論壇元老 開網功神

發表於 2013-3-3 18:29:08 |顯示全部樓層
setf01,溫控有無相
我屋企隔離有粒山咁大既鑽石可唔可以唔做野有糧出呀www.facebook.com/groups/999926450065064/

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-3-3 19:40:06 |顯示全部樓層
肥嘟嘟河馬仔 發表於 2013-3-3 18:29
setf01,溫控有無相

今晚upload冇係電話
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

Archiver|手機版|SeaFishZone 海水領域™

GMT+8, 2026-6-11 08:26 , Processed in 0.081646 second(s), 14 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部