請選擇 進入手機版 | 繼續訪問電腦版

海水領域 SeaFishZone

 找回密碼
 立即註冊
樓主: 光頭髮

東菲黃帝 [複製鏈接]

Rank: 4

發表於 2013-1-27 12:30:26 |顯示全部樓層
如果是東非帝,好似淡色左d!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-1-27 14:29:39 來自手機 |顯示全部樓層
係咪燈光問題,淺色左

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 灌水之王 論壇元老

發表於 2013-1-28 11:14:42 |顯示全部樓層
我條馬代底色仲紫d,係咪東非淡色d?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2013-1-28 12:51:13 |顯示全部樓層
邊樹好嘢?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-1-28 17:56:38 |顯示全部樓層
應該係條魚未定
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

Archiver|手機版|SeaFishZone 海水領域™

GMT+8, 2026-6-9 13:06 , Processed in 0.062301 second(s), 10 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部