請選擇 進入手機版 | 繼續訪問電腦版

海水領域 SeaFishZone

 找回密碼
 立即註冊
樓主: foxchild

搬缸2星期 !!! [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2013-1-14 14:08:29 |顯示全部樓層
fai13 發表於 2013-1-14 13:57
Thanks
我都諗住買兩個大桶裝番晒D舊水
我係150L轉300L

正!
RT 缸?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人

發表於 2013-1-14 14:30:38 |顯示全部樓層
人見人愛,車見車載。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-1-14 14:42:26 |顯示全部樓層
foxchild 發表於 2013-1-13 12:02
火焰藻同........我隻狗......

CHING YOUR DOG LIKE A HAIR BALL, I KNOW NOW WHY U NEED AIR CON ALL DAY, HAHA

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

論壇元老

發表於 2013-1-14 17:44:37 |顯示全部樓層
開心啦......貢大個缸....
隻蛤打橫放真係好睇D禾.......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-1-14 19:01:46 |顯示全部樓層
有無張設計圖睇下?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-1-14 20:13:38 |顯示全部樓層
foxchild 發表於 2013-1-14 14:08
正!
RT 缸?

RT
60吋x15.5吋;x23吋;右側滴溜缸
獨角吊、紫吊、黃三角吊、火箭吊、藍吊、丹麥吊、金線吊、橙波點吊、白咀吊、金眼吊、日本吊、鬼王、紅線古B、紫古B、醫生、荔枝鷹、火焰鷹、長咀紅鷹、黑巴士、六線弧x2、撻沙魚x4、小丑魚x2、火焰蝦x2、醫生蝦x3、橙海星、大量食台螺

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 論壇元老

發表於 2013-1-14 21:16:26 |顯示全部樓層
V. Good

論壇元老

"非常貧窮的小學雞"

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-1-14 22:17:25 |顯示全部樓層
好正... 遲下我又整個大缸 .. xD

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-1-14 23:37:14 |顯示全部樓層
靚到呢。。。。贊贊贊呀。。。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

論壇元老

發表於 2013-1-15 12:17:07 |顯示全部樓層

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-1-15 13:05:41 |顯示全部樓層
Hi fox兄, 你冇裝水冷?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2013-1-15 16:20:29 |顯示全部樓層
JC888 發表於 2013-1-15 13:05
Hi fox兄, 你冇裝水冷?

無啊......................

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2013-1-15 16:58:29 |顯示全部樓層
eddie330 發表於 2013-1-15 16:33
C HING,請問你後面間左幾多倉??

4 個倉...................

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

論壇元老

發表於 2013-1-15 17:53:02 |顯示全部樓層
Nice house!
Cute dogs!
Beautiful tank!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2013-1-15 18:19:12 |顯示全部樓層
太多魚, 貼下其中幾條

養左1年, 由2cm 變成3吋既黃一字吊




由黃寶石變緊公中既唔男唔女方格


Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2013-1-15 18:23:42 |顯示全部樓層
養左1年9個月既無尾黃丹



眼超超既火焰鷹 (2日前俾豬肉炸到, 身有少少白色傷)


Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2013-1-15 18:25:19 |顯示全部樓層
影下d鈕扣....


Rank: 7Rank: 7Rank: 7

發表於 2013-1-16 01:27:43 |顯示全部樓層
foxchild 發表於 2013-1-15 16:20
無啊......................

咁夏天點算呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

最佳新人 活躍會員 熱心會員 論壇元老

發表於 2013-1-16 08:30:17 |顯示全部樓層
JC888 發表於 2013-1-16 01:27
咁夏天點算呀?

因為有狗,所以24小時冷氣,哈哈

Rank: 3Rank: 3

發表於 2013-1-16 10:46:42 |顯示全部樓層
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

Archiver|手機版|SeaFishZone 海水領域™

GMT+8, 2026-6-8 16:54 , Processed in 0.088725 second(s), 10 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部