新沸石桶用緊,
冇出相之麻。
係吾係vortech
{:6_139:}儍佬你係吾係應該去器材分享
水冷機 發表於 2012-10-4 19:59 static/image/common/back.gif
係吾係vortech
留番比你買啦。
{:6_166:}
我買左不過冇影出來(吾係v)
快D試好吾好用,點解你要等,有現貨
高手我吾記得係吾係4200,我都想買
有錢佬{:6_146:}
水冷機 發表於 2012-10-4 20:31 static/image/common/back.gif
快D試好吾好用,點解你要等,有現貨
唔話你知!! {:6_166:}
水冷機 發表於 2012-10-4 20:33 static/image/common/back.gif
高手我吾記得係吾係4200,我都想買
去買啦,
good ar!!! {:6_158:}
肥嘟嘟河馬仔 發表於 2012-10-4 20:33 static/image/common/back.gif
有錢佬
{:6_137:}
剛剛月頭炸................
成個月乞食 lu!!
1398killer 發表於 2012-10-4 21:45 static/image/common/back.gif
剛剛月頭炸................
成個月乞食 lu!!
記得唔好搵我;P
點解佢好大食;P
水冷機 發表於 2012-10-4 22:12 static/image/common/back.gif
點解佢好大食
;P你話呢
肥嘟嘟河馬仔 發表於 2012-10-4 22:59 static/image/common/back.gif
你話呢
{:6_150:}
我覺得月尾應該大食D;P
今日去左老地方,
見到返左只好野,
今次有膠用啦掛。
睇o下又幾時送畀我;P:lol
你用番AA 膠啦裝修佬:lol
好一個爸爸 發表於 2012-10-7 20:16 static/image/common/back.gif
睇o下又幾時送畀我
你用番AA 膠啦裝修佬
{:6_150:}
1398killer 發表於 2012-10-7 20:09 static/image/common/back.gif
今日去左老地方,
見到返左只好野,
今次有膠用啦掛。
嘜膠黎架{:6_151:}痴珊瑚用