10版:loveliness:
肥嘟嘟河馬仔 發表於 2012-8-11 23:07 static/image/common/back.gif
無啦
冇戲肉睇?{:6_135:}
肥嘟嘟河馬仔 發表於 2012-8-11 23:08 static/image/common/back.gif
10版
真係10版左..............{:6_143:}
戲肉應該係第20版{:6_174:}
{:6_174:}
crazy ))))))))))
真係十下十下:lol
肥嘟嘟河馬仔 發表於 2012-8-11 23:27 static/image/common/back.gif
真係十下十下
{:6_142:}{:6_150:}{:6_162:}
1398killer 發表於 2012-8-11 23:33 static/image/common/back.gif
聽日出魚街:lol
肥嘟嘟河馬仔 發表於 2012-8-11 23:34 static/image/common/back.gif
聽日出魚街
{:6_151:} time ?
1398killer 發表於 2012-8-11 23:35 static/image/common/back.gif
time ?
3點{:6_136:}
肥嘟嘟河馬仔 發表於 2012-8-11 23:37 static/image/common/back.gif
3點
{:6_139:} 早D!!
:funk:幾早兩點半
早D!!早D!!早D!!
仲未有戲睇{:6_135:}
司空火兒 發表於 2012-8-12 21:53 static/image/common/back.gif
仲未有戲睇
食日在魚缸店鋪玩左一日,
差不多啦。
1398killer 發表於 2012-8-12 21:55 static/image/common/back.gif
食日在魚缸店鋪玩左一日,
差不多啦。
有咩玩?有冇片睇下{:6_147:}
玩電器裝置,走線setting,
好夠野攪。
1398killer 發表於 2012-8-12 22:03 static/image/common/back.gif
玩電器裝置,走線setting,
好夠野攪。
上電工堂{:6_144:}
係丫,
都幾了能。
1398killer 發表於 2012-8-12 22:15 static/image/common/back.gif
係丫,
都幾了能。
幾時先可以搬個缸返屋企玩{:6_151:}
下星期內,
因為已經在魚店浸左水幾天,
冇漏水,
番到黎,有排玩,洗沙,砌石,洗架生。
呵呵。